hover animation preload

Bila Final dah nak dekat...
by Dark Light in

Skali lagi final muncul tiba... dan skali lagi bebudak kimia akan jadik skema... (InsyaAllah aku pun akan join diorang jadi skema skali.) Tapi nak wat camne kan? Sampai sekarang mood aku nak stadi tak sampai-sampai lagi... Maybe sebab game yang baru aku donlod ni kot... eheheh... Nama game nih Sins of a Solar Empire. Game RTS(Real-Time Strategy) ni takde storyline, just plain campaign macam Command & Conquer: Red Alert 2 gak. Tapi aku memang terpikat sangat ngan gameplay dia. Fuh...complicated tak hengat punya... Korang kena develop planet korang, nak gi takluk planet lain, research, siap ada black market ngan pirates colony lagi tu... Tapi yang paling best, view game tu sendiri... fuh... lawa tu... laptop hampeh aku ni pun boleh lepas main. Korang bila lagi?(Sori, aku pun tak tau kenapa aku suh korang main game time nak dekat ngan final nih...)

ni time tengah attack asteroid milik lawan. Sebelum colonizing.. hehehe...NO MERCY~~~













|| Now Listening: Colby o'Donis ft. Akon- What You Got ||
USM Bloggerz